2008年7月12日星期六

超级人物:教授,我 and stella

那天回学校时在学生餐厅发生了一件趣事:
教授:my dear students,there is some drinks and coffee over there, please help yourself.

Rain:Stella,Fast。。讲佐甘多,口水都干埋。。过去拿野饮咯。。

Stella:Rain,我正想同你讲呢件事。。
(系饮料桌上,Rain斟佐一杯清水,而stella亦都一样,2个都一起缀了一口)忽然间!

Rain:stella,5好饮。。水入边有d野系都浮下浮下。。一块一块白白甘。。肯定系个水桶一百年无洗。。救命~!
(之后,Rain就不顾印象系众人目目睽下,liuh佐d水返入杯到。么淑女印象都没晒,之后stella开口了)

Stella:Rain,其实我想同你讲杯水系加佐柠檬。。所以会有d柠檬渣系度。。

Rain::衰女,而家先知讲。我颜面何存啊。。

教授:Rain, izzit anything wrong with the water??

Rain:oh no sir,the water taste very good.(死要面!)

教授:That's great. Quick, finish your water.I am going to discuss something with u gals..(之后就睇住我,一定要我饮晒为止)

Rain:har???????finish it?????(虽然liuh系自己噶口水,不过,我真系饮5落,好好好勉强甘缀佐一啖,想呕~)
(之后,趁教授拧转身,我将个杯狸猫换太子。stella已经系一边笑到就来晕,顶)

没有评论: